23948sdkhjf

Lidls Sverigechef om e-handel, priskonkurrens och digitala betalningar

”Den ökade prisfokusen kommer spela oss i händerna. Det är jag helt övertygad om”, säger Johan Augustsson, Sverigechef hos Lidl.
Willys påminner om en ostoppbar maskin och Coop kämpar med att sänka sin prisnivå. Även de högsta hönsen hos Ica konstaterar att prisvärdhet kommer att ligga i fokus framöver.

En utveckling som Lidls Sverigechef Johan Augustsson inte tolkar som något annat än positivt. De andra kedjorna väljer att ta matchen på Lidls hemarena, skulle man kunna sä...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Så mycket ökar gränshandeln – närmar sig ”normala” nivåer
Avslöjar: Så bygger Coop om sin e-handel: ”Vi väljer att gå en annan väg”
Magrare julbord i år – nu är pris viktigast för konsumenterna
Ett steg närmare Icabutik med bostäder ovanpå
Hemköp byter mediebyrå – inleder samarbete med Hear och 56K Digital
”Otydliga regler begränsar kommunikation om hållbarhet”
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.117