23948sdkhjf

Jagade leverantörer ser emv fortsätta växa

Kedjorna kritiseras för att kopiera emv från leverantörerna.
Egna varumärken är en framgångssaga för den svenska dagligvarubranschen som skördat framgångar i mer än tio års tid. Men allt är inte en dans på rosor när var tredje produkt på hyllan nu i dag är emv.

Egna märkesvaror, eller emv som de oftast kallas, har ökat i andel av den svenska dagligvaruhandeln under en lång tid. Från en volymandel på runt 23...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Coop köper två Matpirater
Så tycker handlarna om Ica Sveriges sparpaket
Då kan rättegången i Ica-härvan hållas
Här vill Coop köpa mark och bygga ny butik
Årets ostavdelning: ”Kunderna kommer hit för att vi har allt”
Årets butik öppnar To go på grannö
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.172