23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

”Vi tycker om att bli testade”

Lidls Sverigechef Johan Augustsson berättar i en krönika historien om tomaten som gick över vägen och klarade sig.

Historien om två tomater som gick över vägen med det sorgliga slutet att den ena blir ketchup har många av oss vuxit upp med. Att vägen från tomat till ketchup är mer komplex än så är något en historia inte behöver ta hänsyn till, men det behöver vi. 

Att tomaten tas om hand på bästa sätt är något vi och våra leverantörer arbetar med varje dag. Vi testar ständigt delar av vårt sortiment för att kunna garantera våra kunder de bästa varorna till bästa möjliga pris. Och vi tycker om att bli testade. För det gör att vi blir bättre, och blir en livsmedelskedja bättre följer de andra efter.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.047