23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Lidl-chefen om appen: ”Gått bättre än väntat”

Lidls app och kundklubb har fått en bättre start än väntat. "Jämfört med andra företag erbjuder vi mycket mer", säger Robert Stekovic, kommersiell direktör.

Det är nu ett halvår sedan Lidl lanserade sin kundklubb och app. Lågkedjan är mycket nöjda med resultaten.

– Vi får väldigt mycket positiv feedback i butikerna, även om vi så klart också fått en del negativa kommentarer i sociala medier. Men så brukar det se ut, konstaterar Robert Stekovic.

Mest rättvist kanske det ändå är att kika på siffror – och enligt Lidl är dessa mycket goda. Hundratusentals, eller omkring 20 procent av kunderna använder i dagsläget appen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079|instance-web03