23948sdkhjf

Lidl-chefen om appen: ”Gått bättre än väntat”

Lidls app och kundklubb har fått en bättre start än väntat. "Jämfört med andra företag erbjuder vi mycket mer", säger Robert Stekovic, kommersiell direktör.
Det är nu ett halvår sedan Lidl lanserade sin kundklubb och app. Lågkedjan är mycket nöjda med resultaten.

– Vi får väldigt mycket positiv feedback i butikerna, även om vi så klart också fått en del negativa kommentarer i sociala medier. Men så brukar det se ut, konstaterar Robert Stekovic.

Mest rättvist kanske det ändå är att kika på siffror – ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Sänd till en kollega

0.1