23948sdkhjf

Viktigt förstå shopperns behov för att rikta reklamen i butik rätt

Martin Moström följer upp krönikan om att butiksmaterialet behöver mer kärlek med konkreta tips om hur värde skapas för Point of Sales-materialet i butik.
Många leverantörsföretag vittnar om problem med att få upp sitt Point of Sales-material i butik. Orsaken till detta är inte enbart att butiken är allmänt negativ eller att säljkåren har tidsbrist.

Frågan om hur man gör framgångsrikt POS-material börjar redan i strategiarbetet för varumärket. Hur skapar vi ett värde för vårt POS i butik som underlä...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.113