23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

”Xtra ett bevis för att vår grundidé håller”

Marie Nygren, tf vd för Coop Sverige, lovar i sin krönika att fortsätta den utvecklingsresa Coop har inlett och att det finns många spännande initiativ kvar att presentera.

2021 har varit ett utmanande år, inte bara för oss utan hela branschen. Det var väl ingen som i mars 2020 kunde ana att vi fortfarande, snart två år senare, fortfarande skulle vara mitt i en pandemi. 

Pandemin har ställt höga krav på oss i branschen att anpassa oss till en ständigt föränderlig omvärld, skiftande riktlinjer och förändrade beteenden. Den senaste tidens tuffa läge med ökad smittspridning i samhället har också utmanat vår förmåga att leverera och erbjuda våra kunder det de förväntar sig.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141