23948sdkhjf

Matpriskollen: Coop samkör tv-kampanjer i alla butiker – utom Xtra

Coops tv-koncept är utbytt, konstaterar Ulf Mazur på Matpriskollen i veckans granskning av kedjornas kampanjer.
Coops tv-reklamkoncept, med samma låt och samma upplägg sedan flera år tillbaka, är bytt. Jag blev verkligen positivt överraskad. Man känner igen en del av upplägget, men det finns lite humor och människor med nu. Dessutom gäller alla erbjuden för medlemmar på alla Coopbutiker, inklusive Coop Vardagshandel, sedan vecka 1 2022.

Fyra mycket starka e...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
JOBB I FOKUS
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Återhämtad gränshandel räddade Coop Västs resultat
Kartläggning: Här satsar kedjorna när nya butiker byggs
Icas drönarleveranser gjorde succé i Norrtälje
Norra Sverige har tappat över 50 butiker – de satsar i norr
Fastighetsutvecklaren: ”Fler kedjor vill norrut”
Efter Lidls prisutspel – Matpriskollen listar varorna
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.126