23948sdkhjf

Matpriskollen: Coop samkör tv-kampanjer i alla butiker – utom Xtra

Coops tv-koncept är utbytt, konstaterar Ulf Mazur på Matpriskollen i veckans granskning av kedjornas kampanjer.
Coops tv-reklamkoncept, med samma låt och samma upplägg sedan flera år tillbaka, är bytt. Jag blev verkligen positivt överraskad. Man känner igen en del av upplägget, men det finns lite humor och människor med nu. Dessutom gäller alla erbjuden för medlemmar på alla Coopbutiker, inklusive Coop Vardagshandel, sedan vecka 1 2022.

Fyra mycket starka e...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125