23948sdkhjf

Produktlanseringar: Många nyheter men få riktiga

Varje år lägger livsmedelsproducenter och leverantörer ner miljardbelopp på att ta fram och lansera nya produkter.

De flesta försvinner ur butikshyllorna efter några år, och det är bara en liten andel som är riktiga nyheter.

Är det då för många nya produkter?

– Det som är utmaningen är att många av de nya produkterna inte är att definiera som ri...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
JOBB I FOKUS
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Därför avslöjar Ica inte vilka varor som får sänkt pris
”Vi har ett jättetätt samarbete – Vi vill både växa och nyetablera”
”Ge Konkurrensverket medel till att utreda risken för överprissättning”
Välbesökt butiksöppning i Lima – se bilderna
Första släggslaget – Ica bygger om från Kvantum till Maxi i Lund
Nya Coopjättens första år räddas av KF och fastigheter
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.112