23948sdkhjf

Axfood rustar för framtidens e-handelsutmaningar

Pandemin har skickat e-handeln några år in i framtiden och konkurrensen växer inom last mile. Frida Ridderstolpe, ansvarig för digital utveckling och e-handel inom Axfood-koncernen anser att bolaget är väl rustade för framtiden.
Pandemin har kraftigt snabbat på e-handelsutveckling i den svenska dagligvaruhandeln men enligt Frida Ridderstolpe har Axfood hanterat situationen väl.

– Det blev så klart flaskhalsar inledningsvis men vi har jobbat snabbt och effektivt för att möta efterfrågan och växte mer än marknaden under både 2020 och 2021. Det ligger mycket arbete bakom oc...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
JOBB I FOKUS
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Axfood utklassade marknaden – höjer utdelningen
Svensk Handel om de rekordhöga lönekraven
Årets medarbetare gör kometkarriär med mjuka mervärden
27-åringens första butik: ”Det är ett stort ansvar”
IVL fortsätter leda arbetet mot matsvinn: Fler tunga samarbetspartners
Ica Kvantum Tyresö bygger om hela butiken
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.158