23948sdkhjf

Matpriskollen: Intresset för kampanjer ökar när priserna rusar

I veckans granskning av kedjornas kampanjer fastnar Ulf Mazur på Matpriskollen för saftiga prishöjningar på glass, och ser nya prishöjningar på kaffe.
Nyligen var jag med i TV 4:s morgonprogram. De och svenska folket blir allt mer intresserade av prisutvecklingen på mat. Det enklaste exemplet var glass. Daimstrut som vi nu ser ökar från 25 till 28 kronor och Piggelin från 8 till 10 kronor. 25 procents prishöjning på Piggelin är ju ganska saftigt, men det slås av Bob Hallonsylt som ökar med 39 pro...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.172