23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Matpriskollen: Han vet hur man maxar kampanjer

I veckans granskning av kedjornas kampanjer besöker Ulf Mazur på Matpriskollen Matarket i Strängnäs, som jobbar hårt med prisupplevelsen.

Jag åkte till Strängnäs och hälsade på Matrebellen Matarket, med handlaren Ruey-Hwa Lin i spetsen. Eller Rejvish som han också kallas.

Han har lång erfarenhet att driva butiker och jag har känt honom i över 10 år.

Han var en av de första som ville och vågade testa att köra kampanjer i Matpriskollens app. Att skapa köplust är verkligen hans expertområde. Hur ska man få trafik och driva volymer är alltid top of mind hos honom.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.16