23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Så satsar kedjorna på emv

Dagligvarukedjorna växlar upp sitt fokus på emv när vi går in i ett högre inflationstempo. – Det är klart att emv i ett läge när konsumenten har mindre pengar i plånboken kan bli än viktigare för att ha ett attraktivt sortiment och bygga lojalitet, säger Johan Neuman på Axfood.

Johan Neuman är affärsområdeschef för emv på Dagab. Han menar att koncernens kedjor fortsätter att jobba på samma sätt.

– Vi fortsätter att utveckla ett differentierat erbjudande av starka varumärken och attraktivt sortiment. Emv grundar ju sig i idén om prisvärdhet, oavsett om det handlar om lågprissortiment eller medium- och premiumsortiment, säger han.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.19