23948sdkhjf

Tre framgångsfaktorer för framtidens butik

Butiken behöver bli mer elastisk, skriver Ica Sveriges vd Anders Svensson när han i en krönika summerar tre avgörande framgångsfaktorer för framtidens fysiska butiker.
De senaste månaderna har varit de mest omvälvande som jag har varit med om. Världen har överraskat oss alla genom att snabbt förändras och vi befinner oss i en brytningstid. Vår förmåga att ställa om, tänka nytt och anpassa oss i en ny omvärld är av yttersta vikt.

Samtidigt måste vi orka tänka långsiktigt. För att fortsatt vara i framkant i en för...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Mylla matmarknad: ”Kommer vara med och skapa förändring”
Ukrainska varor säljs i Ica-butiken
Icabutik plockar bort Marabou – ”Hjälper Putins Ryssland”
Cheferna om ledarskap i kristid: ”Utmanande och lärorikt”
Lidls vd: Viktigt lyssna och vara på plats
Byggstart närmar sig för Matvärldens nya butik

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078