23948sdkhjf

Tre framgångsfaktorer för framtidens butik

Butiken behöver bli mer elastisk, skriver Ica Sveriges vd Anders Svensson när han i en krönika summerar tre avgörande framgångsfaktorer för framtidens fysiska butiker.
De senaste månaderna har varit de mest omvälvande som jag har varit med om. Världen har överraskat oss alla genom att snabbt förändras och vi befinner oss i en brytningstid. Vår förmåga att ställa om, tänka nytt och anpassa oss i en ny omvärld är av yttersta vikt.

Samtidigt måste vi orka tänka långsiktigt. För att fortsatt vara i framkant i en för...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Eurocash vd om nya butiken och det ännu mer nischade konceptet
Förstagångshandlare till Ica Kärnan
Kenneth Bengtsson blir ordförande på Ljusgårda
Ännu en Hemköpsbutik har fått ett lyft – med upphämtningskåp
Här planeras butik i Helsingborg
Butikerna som gör säljsuccé på Facebook
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.156