23948sdkhjf

Matpriskollen: Fler tänker handla till kampanjpris

I den sista granskningen av kedjornas kampanjer innan sommaren tar Ulf Mazur på Matpriskollen upp tomater och skillnaden mellan ordinarie- och kampanjpriser, och att allt fler ska handla mer till kampanjpris.
Det är mycket fokus på inflationen nu och det är lite farligt att ha med frukt och grönsaker i korgen, då de slår så mycket beroende på säsong. Tomatpriserna ökade enormt i vintras, men nu blir det billigare igen. Precis som förra året, men kanske på en lite högre nivå, 10-20 procent, vilket är enorma inflationstal, men ändå mycket billigare än i v...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
De leder Facebookförsäljningen
Här vill City Gross etablera sig i Karlstad
Här öppnar CBS sin tredje Coop Mini
Ny vd på Urban Deli
Avslöjar: Så bygger Coop om sin e-handel: ”Vi väljer att gå en annan väg”
Så mycket ökar gränshandeln – närmar sig ”normala” nivåer
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.128