23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Matpriskollen: Kampanjpriser flyttar konsumenter

En riktig kampanjvecka med starka erbjudanden. Så summerar Ulf Mazur på Matpriskollen kedjornas kampanjer under vecka 33.

Lidl är kedjan som ökar kampanjtrycket mest och också gör flest kampanjer och de har säkert bra koll på vad som drar kunder i dessa tider.

Matpriskollens användare gillade gurkorna hos Lidl. 3 för 20 kronor. Ica Kvantums mest tillagda erbjudande var gurka 2 för 20 kronor. Intressant att båda blir mest tillagda trots 50 procents prisskillnad. Det vittnar om att konsumenterna är rörliga, men inte hur som helst.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.172