23948sdkhjf

Matpriskollen: Kampanjpriser flyttar konsumenter

En riktig kampanjvecka med starka erbjudanden. Så summerar Ulf Mazur på Matpriskollen kedjornas kampanjer under vecka 33.
Lidl är kedjan som ökar kampanjtrycket mest och också gör flest kampanjer och de har säkert bra koll på vad som drar kunder i dessa tider.

Matpriskollens användare gillade gurkorna hos Lidl. 3 för 20 kronor. Ica Kvantums mest tillagda erbjudande var gurka 2 för 20 kronor. Intressant att båda blir mest tillagda trots 50 procents prisskillnad. Det v...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
JOBB I FOKUS
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Svensk Handel om de rekordhöga lönekraven
Årets medarbetare gör kometkarriär med mjuka mervärden
27-åringens första butik: ”Det är ett stort ansvar”
Ny Willys byggs på samma plats som den nedbrunna butiken
Ica Supermarket varslar när Willys öppnar
Premiär för Ica-filial mitt i skidorten
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.11