23948sdkhjf

Matpriskollen: Kampanjpriser flyttar konsumenter

En riktig kampanjvecka med starka erbjudanden. Så summerar Ulf Mazur på Matpriskollen kedjornas kampanjer under vecka 33.
Lidl är kedjan som ökar kampanjtrycket mest och också gör flest kampanjer och de har säkert bra koll på vad som drar kunder i dessa tider.

Matpriskollens användare gillade gurkorna hos Lidl. 3 för 20 kronor. Ica Kvantums mest tillagda erbjudande var gurka 2 för 20 kronor. Intressant att båda blir mest tillagda trots 50 procents prisskillnad. Det v...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Create trial subscription
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Se senaste nyhetsbrevet ???id_11737???

Sänd till en kollega

0.11