23948sdkhjf

Matpriskollen: Extrapriser allt viktigare för att locka kunder

Extrapriser blir allt viktigare för att locka kunderna. De kunder som gått in i butiken är både mer prismedvetna och intresserade av att hitta extrapriser, skriver Ulf Mazur i veckans granskning av kedjornas kampanjer.
Matpriskollen märker det nya klimatet genom att appen slår alla rekord i aktiva användare i augusti. Varje dag får vi tusentals nya användare som alla är intresserade av att spara pengar på ett eller annat sätt. De har oftast Coop och Ica som favoritbutiker och många av dem kommer snart att hitta andra favoritbutiker. Andra kedjor är mer aktiva i a...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
JOBB I FOKUS
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Svensk Handel om de rekordhöga lönekraven
Årets medarbetare gör kometkarriär med mjuka mervärden
27-åringens första butik: ”Det är ett stort ansvar”
Ica Kvantum Tyresö bygger om hela butiken
Ica Supermarket varslar när Willys öppnar
Ny Willys byggs på samma plats som den nedbrunna butiken
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.14