23948sdkhjf

Priset viktigare på nätet där emv dominerar ännu mer

Att få kundernas uppmärksamhet i fysisk butik är svårt nog. Men det är ännu tuffare på nätet, framgår av en ny eyetracking-undersökning av matinköp online.
Retail Academics har i samarbete med branschorganisationen DLF gjort en andra djupdykning online, därav rapportens namn Sanningens ögonblick Online 2.0. 

Den stora skillnaden mellan kundernas beteende på nätet och i fysisk butik är att fokus på pris är betydligt större online. Enligt undersökningen uppmärksammar 86 procent priset online, jämf...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
JOBB I FOKUS
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Svensk Handel om de rekordhöga lönekraven
Årets medarbetare gör kometkarriär med mjuka mervärden
27-åringens första butik: ”Det är ett stort ansvar”
Ny Willys byggs på samma plats som den nedbrunna butiken
Ica Supermarket varslar när Willys öppnar
Premiär för Ica-filial mitt i skidorten
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.094