23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Matpriskollen: Konsumenterna ännu mer pris- och kampanjfokuserade

 I veckans granskning av kedjornas kampanjer noterar Ulf Mazur på Matpriskollen kraftiga prissänkningar på storsäljare.

Titta i tabellen och se vilka låga konsumentpriser som butikerna exponerar på riktiga storsäljare! Jag förvånas därför inte av rapporterna att allt fler kollar extrapriser. Butikerna bjuder ju in till det när prisreduktioner på 50 procent inte är ovanliga.

I Matpriskollens app hade vi över 100 000 unika användare som gjorde över 500 000 besök för att planera sina matinköp bara i augusti. Vad ska jag handla och vilken butik ska vi välja den här veckan?

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|