23948sdkhjf

Matpriskollen: Konsumenterna ännu mer pris- och kampanjfokuserade

 I veckans granskning av kedjornas kampanjer noterar Ulf Mazur på Matpriskollen kraftiga prissänkningar på storsäljare.
Titta i tabellen och se vilka låga konsumentpriser som butikerna exponerar på riktiga storsäljare! Jag förvånas därför inte av rapporterna att allt fler kollar extrapriser. Butikerna bjuder ju in till det när prisreduktioner på 50 procent inte är ovanliga.

I Matpriskollens app hade vi över 100 000 unika användare som gjorde över 500 000 besök för ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Create trial subscription
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Se senaste nyhetsbrevet ???id_11737???

Sänd till en kollega

0.111