23948sdkhjf

Prisbonanza ledde till dubblad försäljning

Ica Maxi Alingsås har lanserat sitt egna Black-fridaykoncept.
Den 16 september genomförde Ica Maxi Alingsås ett event som gick ut på att erbjuda billigare priser under en dag. Eventet går under namnet “prisbonanza” 

Butiken har genomfört prisbonanza ett par gånger tidigare, och har som mål att genomföra prisbonanza två gånger om året. Det är uppskattat av kunderna, enligt butikschefen. 

– Det bruk...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
”Vi vet inte hur många som i slutändan berörs” – Icas vd om tuffa sparpaketet
Pricer utser ny vd
Nära-butiken blev omsättningsraket – upp 500 procent
Extra: Ica lanserar hårt besparingsprogram – 200 tjänster ska bort
Utförsäljning på Hemköpsbutik – efter bara nio månader
Butikerna som lämnar ut flest paket i Sverige
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.109