23948sdkhjf

Matpriskollen: Hur tänker kedjorna om rotfrukterna?

Rotfruktsveckorna har börjat, och Ulf Mazur på Matpriskollen funderar över hur kedjornas kampanjplanerare tänker.
Hur mycket analys ligger det bakom veckans erbjudanden? Nu är det skördetid och billiga rotfrukter är ett måste från varje kedja. Veckorna 38 till 42 har alla kedjor kört tidigare, och kanske någon två gånger till och med.

Jag funderar på om Icas kampanjplanerare djupanalyserat vad som drar kunder under september, och speciellt när plånboken snabb...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Coop köper två Matpirater
Så tycker handlarna om Ica Sveriges sparpaket
Årets ostavdelning: ”Kunderna kommer hit för att vi har allt”
Då kan rättegången i Ica-härvan hållas
Här vill Coop köpa mark och bygga ny butik
Arlas nya vd återvänder till svenska marknaden
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.142