23948sdkhjf

Butiken höjde priset på läsk – vill minska mängden krossat glas

Ica Nära Mariannelund höjde i augusti i år priset på läsk på glasflaska samtidigt som de sänkte priset på PET-flaskor, vilket de meddelade på sociala medier. Detta gjorde butiken för att minska mängden krossat glas i samhället som det rapporterats en ökning av under sommaren.

Efter att en kund hört av sig så togs beslutet om att höja priset på gla...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Coop köper två Matpirater
Så tycker handlarna om Ica Sveriges sparpaket
Årets ostavdelning: ”Kunderna kommer hit för att vi har allt”
Då kan rättegången i Ica-härvan hållas
Här vill Coop köpa mark och bygga ny butik
Arlas nya vd återvänder till svenska marknaden
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.109