23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Butiksmiljön blir allt mer digital

Butiksmiljön blir allt mer digital. Digitala skyltar tar över mer och mer plats i butikerna, och ger större möjlighet till snabba och anpassade erbjudanden. – Något som blir mer och mer attraktivt i dagligvaruhandeln är digitala skyltar kopplade till digitala prisetiketter, säger Jacob Arwick på Shoppa.

Shoppa är en av aktörerna på marknaden för digitala skyltar, digital signage, på den svenska marknaden.

– Kopplingen till prisetiketterna har blivit allt viktigare nu i den snabba prisutvecklingen, säger Jacob Arwick.

– Formerna för hur vi kommunicerar i butik har förändrats mycket under pandemin, och butikerna satsar hårdare på digital kommunikation, fortsätter han.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125