23948sdkhjf

Butiksmiljön blir allt mer digital

Butiksmiljön blir allt mer digital. Digitala skyltar tar över mer och mer plats i butikerna, och ger större möjlighet till snabba och anpassade erbjudanden. – Något som blir mer och mer attraktivt i dagligvaruhandeln är digitala skyltar kopplade till digitala prisetiketter, säger Jacob Arwick på Shoppa.
Shoppa är en av aktörerna på marknaden för digitala skyltar, digital signage, på den svenska marknaden.

– Kopplingen till prisetiketterna har blivit allt viktigare nu i den snabba prisutvecklingen, säger Jacob Arwick.

– Formerna för hur vi kommunicerar i butik har förändrats mycket under pandemin, och butikerna satsar hårdare på digital kommunika...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Så mycket ökar gränshandeln – närmar sig ”normala” nivåer
Avslöjar: Så bygger Coop om sin e-handel: ”Vi väljer att gå en annan väg”
Magrare julbord i år – nu är pris viktigast för konsumenterna
Ett steg närmare Icabutik med bostäder ovanpå
Hemköp byter mediebyrå – inleder samarbete med Hear och 56K Digital
”Otydliga regler begränsar kommunikation om hållbarhet”
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.156