23948sdkhjf

Butiksmiljön blir allt mer digital

Butiksmiljön blir allt mer digital. Digitala skyltar tar över mer och mer plats i butikerna, och ger större möjlighet till snabba och anpassade erbjudanden. – Något som blir mer och mer attraktivt i dagligvaruhandeln är digitala skyltar kopplade till digitala prisetiketter, säger Jacob Arwick på Shoppa.
Shoppa är en av aktörerna på marknaden för digitala skyltar, digital signage, på den svenska marknaden.

– Kopplingen till prisetiketterna har blivit allt viktigare nu i den snabba prisutvecklingen, säger Jacob Arwick.

– Formerna för hur vi kommunicerar i butik har förändrats mycket under pandemin, och butikerna satsar hårdare på digital kommunika...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
JOBB I FOKUS
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Återhämtad gränshandel räddade Coop Västs resultat
Icas drönarleveranser gjorde succé i Norrtälje
Fastighetsutvecklaren: ”Fler kedjor vill norrut”
Norra Sverige har tappat över 50 butiker – de satsar i norr
Efter Lidls prisutspel – Matpriskollen listar varorna
Kartläggning: Här satsar kedjorna när nya butiker byggs
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.094