23948sdkhjf

”På medlemmarnas sida även i detta tuffa läge”

Coop Sveriges vd Marie Nygren i en krönika om hur kedjan hanterar frågorna som överskuggar allt annat: energipriserna och inflationen.
Som ett medlemsägt företag vill vi alltid ge mer än pengar tillbaka. Ett sätt att göra det är att skapa värden och lösa våra medlemmars behov.  

Inom Coop funderar vi ständigt på att ompröva gamla sanningar, tidigare idéer och även nya planer. Just nu kretsar tankarna kring hur vi kan hjälpa våra medlemmar och kunder med de stora frågorn...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Så mycket ökar gränshandeln – närmar sig ”normala” nivåer
Avslöjar: Så bygger Coop om sin e-handel: ”Vi väljer att gå en annan väg”
Magrare julbord i år – nu är pris viktigast för konsumenterna
Ett steg närmare Icabutik med bostäder ovanpå
Hemköp byter mediebyrå – inleder samarbete med Hear och 56K Digital
”Otydliga regler begränsar kommunikation om hållbarhet”
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.094