23948sdkhjf

Grönsakskollen: Starka varumärken outnyttjad potential

Att synliggöra och kommuicera varumärken är ett lånsiktigt arbete, men fördelarna är stora om man lyckas, konstaterar grönsaksexperten Mats Lundgren i Grönsakskollen.
Jag har tidigare snuddat jag vid ett ämne som jag nu tänkte fördjupa mig lite mer i. Det handlar om hur man kan jobba med varumärken på frukt- och gröntavdelningen. 

Varumärken är en självklar del av svensk dagligvaruhandel. De finns i alla butiker, på alla avdelningar. Anledningen är enkel: De uppskattas av kunderna och är lönsamma för butik...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
JOBB I FOKUS
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Återhämtad gränshandel räddade Coop Västs resultat
Kartläggning: Här satsar kedjorna när nya butiker byggs
Icas drönarleveranser gjorde succé i Norrtälje
Norra Sverige har tappat över 50 butiker – de satsar i norr
Fastighetsutvecklaren: ”Fler kedjor vill norrut”
Efter Lidls prisutspel – Matpriskollen listar varorna
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.11