23948sdkhjf

Grönsakskollen: Starka varumärken outnyttjad potential

Att synliggöra och kommuicera varumärken är ett lånsiktigt arbete, men fördelarna är stora om man lyckas, konstaterar grönsaksexperten Mats Lundgren i Grönsakskollen.
Jag har tidigare snuddat jag vid ett ämne som jag nu tänkte fördjupa mig lite mer i. Det handlar om hur man kan jobba med varumärken på frukt- och gröntavdelningen. 

Varumärken är en självklar del av svensk dagligvaruhandel. De finns i alla butiker, på alla avdelningar. Anledningen är enkel: De uppskattas av kunderna och är lönsamma för butik...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
”Vi vet inte hur många som i slutändan berörs” – Icas vd om tuffa sparpaketet
Pricer utser ny vd
Nära-butiken blev omsättningsraket – upp 500 procent
Extra: Ica lanserar hårt besparingsprogram – 200 tjänster ska bort
Utförsäljning på Hemköpsbutik – efter bara nio månader
Butikerna som lämnar ut flest paket i Sverige
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.109