Jag har tidigare snuddat jag vid ett ämne som jag nu tänkte fördjupa mig lite mer i. Det handlar om hur man kan jobba med varumärken på frukt- och gröntavdelningen.
Varumärken är en självklar del av svensk dagligvaruhandel. De finns i alla butiker, på alla avdelningar. Anledningen är enkel: De uppskattas av kunderna och är lönsamma för butik...
Grönsakskollen: Starka varumärken outnyttjad potential
Att synliggöra och kommuicera varumärken är ett lånsiktigt arbete, men fördelarna är stora om man lyckas, konstaterar grönsaksexperten Mats Lundgren i Grönsakskollen.
Foto: Lundgrens Primörer

Vilka varumärken man bör satsa på hänger samman med butikens profil och upptagningsområde. Foto: Lundgrens Primörer
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer