23948sdkhjf

Matpriskollen: Inget kunde slå Willys under veckan

Willys kampanjer på smör och morötter gav kedjan nya rekord i Matpriskollens appar under veckan konstaterar Ulf Mazur i sin granskning av kedjornas kampanjer.
Veckan som gick var en stor försäljningsvecka där Icas tv-reklam med Satsumas för 12,90 kronor kilot stack ut som mest tillagt till inköpslistorna på alla Icas profiler.

Men inget kunde slå Willys. Aldrig tidigare har Willys fått så stor del av Matpriskollens användare att lägga just deras erbjudanden till inköpslistan. Vad gör Willys annorlunda m...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
”Vi vet inte hur många som i slutändan berörs” – Icas vd om tuffa sparpaketet
Pricer utser ny vd
Nära-butiken blev omsättningsraket – upp 500 procent
Extra: Ica lanserar hårt besparingsprogram – 200 tjänster ska bort
Utförsäljning på Hemköpsbutik – efter bara nio månader
Butikerna som lämnar ut flest paket i Sverige
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.14