23948sdkhjf

”Vad vi kan lära av klanen Wahlgrens kategoritänk”

Anna Ekström imponeras i sin krönika över hur medlemmarna i klanen Wahlgren lyckas vara ständigt relevanta och erbjuder hela spannet av det som ”shoppern” vill ha.
Hur vet du egentligen vad som är din grej? Kanske har du liksom jag alltid vetat exakt vilken sorts ketchup, te eller cola som du vill köpa eller vilken musik du vill lyssna på? Är du varumärkeslojal eller är du villig att rucka på det när du väl står där i mataffären framför hyllan och ska plocka ner just ditt val i varukorgen?

Likväl som valet a...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.095