23948sdkhjf

”Vad vi kan lära av klanen Wahlgrens kategoritänk”

Anna Ekström imponeras i sin krönika över hur medlemmarna i klanen Wahlgren lyckas vara ständigt relevanta och erbjuder hela spannet av det som ”shoppern” vill ha.
Hur vet du egentligen vad som är din grej? Kanske har du liksom jag alltid vetat exakt vilken sorts ketchup, te eller cola som du vill köpa eller vilken musik du vill lyssna på? Är du varumärkeslojal eller är du villig att rucka på det när du väl står där i mataffären framför hyllan och ska plocka ner just ditt val i varukorgen?

Likväl som valet a...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
JOBB I FOKUS
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Återhämtad gränshandel räddade Coop Västs resultat
Kartläggning: Här satsar kedjorna när nya butiker byggs
Icas drönarleveranser gjorde succé i Norrtälje
Norra Sverige har tappat över 50 butiker – de satsar i norr
Fastighetsutvecklaren: ”Fler kedjor vill norrut”
Efter Lidls prisutspel – Matpriskollen listar varorna
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.093