23948sdkhjf

”Vad vi kan lära av klanen Wahlgrens kategoritänk”

Anna Ekström imponeras i sin krönika över hur medlemmarna i klanen Wahlgren lyckas vara ständigt relevanta och erbjuder hela spannet av det som ”shoppern” vill ha.
Hur vet du egentligen vad som är din grej? Kanske har du liksom jag alltid vetat exakt vilken sorts ketchup, te eller cola som du vill köpa eller vilken musik du vill lyssna på? Är du varumärkeslojal eller är du villig att rucka på det när du väl står där i mataffären framför hyllan och ska plocka ner just ditt val i varukorgen?

Likväl som valet a...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.141