23948sdkhjf

Hemköp hanterar lågpris-boomen utan ökat fokus på klippvaror

Hemköp har gynnats av återgången till fysiska butiker efter pandemin. Nu står kedjan, och hela dagligvarubranschen, inför utmaningar med ett ökat prisläge, och Hemköp har sin plan över hur utmaningarna ska mötas. 
Konsumenterna har ändrat sitt köpbeteende och håller hårdare om plånboken till följd av inflations- och omvärldsläget. 

Kedjor som till exempel Willys och Lidl går starkt fram och tar marknadsandelar.    

Hemköp, som satsar mer på färskvaror och måltidslösningar än att vara en lågprisprofil som&nb...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.11