23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

”Viktigare att arbeta med varumärke och värderingar”

Det är mångfacetterat att arbeta med identitet och att behålla den i utmanande tider, skriver Coop Sveriges vd Marie Nygren i sin krönika.

Vi har nu startat ett nytt och spännande år, som vi redan vet kommer att innehåll en rad utmaningar, inte bara för Coop utan för hela branschen och hela svenska folket. Med en tvåsiffrig inflation, höga hyreshöjningar och elräkningar vi inte vet var de kommer att hamna på för summa.

Alla tittar i spåkulan för att se de tecken som skulle göra arbetet lättare, räkningarna lägre och ge oss en förhoppning om ett slut på kriget i Ukraina. I denna situation blir det viktigt att lyssna på konsumenterna, att anpassa oss till deras plånbok. I vår identitet finns prisvärda produkter, bra kvalitet och hållbarhet.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141|instance-web02