23948sdkhjf

”Viktigare att arbeta med varumärke och värderingar”

Det är mångfacetterat att arbeta med identitet och att behålla den i utmanande tider, skriver Coop Sveriges vd Marie Nygren i sin krönika.
Vi har nu startat ett nytt och spännande år, som vi redan vet kommer att innehåll en rad utmaningar, inte bara för Coop utan för hela branschen och hela svenska folket. Med en tvåsiffrig inflation, höga hyreshöjningar och elräkningar vi inte vet var de kommer att hamna på för summa.

Alla tittar i spåkulan för att se de tecken som skulle göra arbet...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
JOBB I FOKUS
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Han är först ut när Tempo pilottestar hybridlösning
Anställd på Coop fick sparken – får skadestånd
Picadeli på väg tillbaka – med mer digitaliserad salladsbar
Omfattande skattefusk bekräftat i matbudsbranschen
Falukorv, konserver och emv rusar på nätet när ekonomin kärvar
Svinnet minskar i butik och i hemmet
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.079