23948sdkhjf

Nöjd Balkow ser potential för Axfood att växa ytterligare

Axfood och framför allt Willys utklassade marknaden under det fjärde kvartalet. Det är ett kvitto på att många kunder uppskattar det vi har att erbjuda, säker koncernchefen Klas Balkow.
I en miljö där hela dagligvaruhandeln tappar volym håller Axfoods butiker och allra mest Willys ställningarna och ökar.

Varför, har ni en bättre mix än marknaden?

– Den stora skillnaden är att vi fått en betydligt bättre kundtrafik till Willysbutikerna, säger Klas Balkow till Fri Köpenskap.

– Av de andra segmenten har till exempel Snabbgross haf...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078