23948sdkhjf

Picadeli på väg tillbaka – med mer digitaliserad salladsbar

Efter pandemin ser salladsföretaget nya möjligheter både i lågpris och på andra sidan Atlanten.
Salladsbolaget Picadeli har vuxit kraftigt sedan den första salladsbaren öppnade i Vänersborg för 13 år sedan. Men covid 19-pandemin blev en kalldusch för bolaget som såg sin omsättning halveras från över en miljard kronor till 545 miljoner från 2019 till 2020.

– Covid var inte lätt för oss det ska man inte sticka under stolen med, säger David von...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
JOBB I FOKUS
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Ministern efter mötet med kedjorna
Skenande matpriser ger vd:ar högre miljonbonusar
Icabutiken slår igen – nio anställda förlorar jobbet
Efter kurstappet – nu rekommenderas köp av Axfood
”Mycket har förändrats – men inte kampanjerna i butik”
Då hålls finansministerns möte med branschen
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.078