23948sdkhjf

Varumärkesexperten: Lågprisjättarna har lyckats knäcka ekvationen

I tider med ökade priser söker sig allt fler kunder till lågprisjättarna. Varumärkesexperten Niklas Turner Olovzon analyserar vad Willys och Lidl lyckats bra med – och vilka lärdomar andra aktörer kan dra från deras arbete med sitt varumärkesarbete.
Dagligvaruhandeln står inför flera utmaningar. Förutom att hantera dyra elräkningar och kostnadsökningar pågår en kamp om både nå och att behålla kunderna. Exempelvis redovisade dagligvarujätten Ica dystra siffror i sin senaste boksluts- och delårsrapport.

En aktör som kunnat visa på ett starkt resultat är Willys. Enligt ägaren Axfood är ambitione...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078