23948sdkhjf

Matpriskollen: Rena röran i toapapperskampanjerna

I veckans granskning av kedjornas kampanjer tittar Ulf Mazur på Matpriskollen på hur kampanjaktiviteten på toalettpapper ändrats.
Vissa varor flyttar kunder mer än andra. Nu när kunderna är så mycket mer lättfotade än förut så kan det vara kul att se hur starten på 2023 varit för en viktig inropare: Toalettpapper.

De första sex veckorna på året inleds med 12 procent färre toa- och hushållspapperskampanjer. På fyra år har kampanjtrycket i kategorin under de första sex veckorn...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
JOBB I FOKUS
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Så mycket lägre är Lidls priser från och med i dag
Återhämtad gränshandel räddade Coop Västs resultat
Kartläggning: Här satsar kedjorna när nya butiker byggs
Icas drönarleveranser gjorde succé i Norrtälje
Norra Sverige har tappat över 50 butiker – de satsar i norr
Fastighetsutvecklaren: ”Fler kedjor vill norrut”
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.081