23948sdkhjf

Axfoods e-handelschef: ”Otroligt svårt att sia om framtiden”

Enligt Frida Ridderstolpe, e-handelschef på Axfood, bidrar välpositionerade varumärken till bolagets framgång. – Willys går väldigt starkt, säger hon.
Axfood leder e-handelsligan men har i likhet med övriga branschen sett en nedgång i e-handeln sedan toppnoteringarna under pandemin. Mer om det kan du läsa här:

Axfoods intäktsandel från nätförsäljningen landade på 5,4 procent i kvartal fyra och bolaget är inte långt ifrån Ica mätt i absoluta tal trots en total omsättning som är mindre än häl...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
JOBB I FOKUS
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Så mycket lägre är Lidls priser från och med i dag
Återhämtad gränshandel räddade Coop Västs resultat
Kartläggning: Här satsar kedjorna när nya butiker byggs
Icas drönarleveranser gjorde succé i Norrtälje
Norra Sverige har tappat över 50 butiker – de satsar i norr
Fastighetsutvecklaren: ”Fler kedjor vill norrut”
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.188