23948sdkhjf

Matpriskollen: Ica Maxi aktiverar fler starka varumärken

Ulf Mazur på Matpriskollen har hamnat i rampljuset på ett helt nytt sätt när matpriserna rusar till oanade nivåer. I veckans granskning av kedjornas kampanjer tittar han extra på Icas erbjudanden.
Tolv direktsändningar på en dag och en mediaräckvidd på 45 miljoner personer senaste månaden ger vissa effekter, konstaterar Ulf Mazur, och fortsätter:

Om man som konsument ska få ihop ekonomin är det smart att handla på extrapris. Nu gör Sveriges konsumenter precis detta och söker sig därför till Matpriskollens app.

 Att sticka ut på en rel...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
JOBB I FOKUS
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Så mycket lägre är Lidls priser från och med i dag
Återhämtad gränshandel räddade Coop Västs resultat
Kartläggning: Här satsar kedjorna när nya butiker byggs
Icas drönarleveranser gjorde succé i Norrtälje
Norra Sverige har tappat över 50 butiker – de satsar i norr
Fastighetsutvecklaren: ”Fler kedjor vill norrut”
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.094