23948sdkhjf

Matpriskollen: Ica Maxi aktiverar fler starka varumärken

Ulf Mazur på Matpriskollen har hamnat i rampljuset på ett helt nytt sätt när matpriserna rusar till oanade nivåer. I veckans granskning av kedjornas kampanjer tittar han extra på Icas erbjudanden.
Tolv direktsändningar på en dag och en mediaräckvidd på 45 miljoner personer senaste månaden ger vissa effekter, konstaterar Ulf Mazur, och fortsätter:

Om man som konsument ska få ihop ekonomin är det smart att handla på extrapris. Nu gör Sveriges konsumenter precis detta och söker sig därför till Matpriskollens app.

 Att sticka ut på en rel...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125