23948sdkhjf

”Kundförståelse bygger framgång”

Det räcker inte att bara se kundens agerande, vi måste förstå kundernas drivkrafter. Även som bolag, menar Ica Sveriges vd Eric Lundberg i sin krönika.
Att förstå kunderna är avgörande för att nå framgång i vår bransch. Under pandemin såg vi tydliga förändringar i matvanor och hur matinköpen förändrades. Vi försökte alla förstå kunderna − och anpassa verksamheten efter deras behov. Nu möter vi nya utmanande tider med ett tufft ekonomiskt läge som slår hårt mot hela samhället, vilket naturligtvis o...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
JOBB I FOKUS
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Första släggslaget – Ica bygger om från Kvantum till Maxi i Lund
Coop Sveriges vd i stor intervju: ”En jättetuff situation för alla”
Livsmedelsföretagens vd: De populistiska utspelen haglar
Byter lönsam Ica mot utmaning i Ullared
Efter salmonellan – äggbrist hotar till påsk
Handlar'n-butik i konkurs – kritiserar Axfood
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.095