23948sdkhjf

”Mycket har förändrats – men inte kampanjerna i butik”

Patrik Thulin är förvånad över att det i en så snabbrörlig bransch hänt så lite när det gäller kampanjandet i butik och avslutar sin krönika med några datadrivna tips.
Jag har förmånen att arbeta med många unga, duktiga medarbetare på Retail Academics. Vår senaste rekrytering är inte mycket äldre än min son, så även om det inte speglar min självbild är det bara att inse att jag har drygt 20 år i branschen. 

Ibland kan jag tycka att vi är lite långsamma i vår snabbrörliga bransch, men tar vi ett perspektiv p...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Ica-härvan: Lång kartläggning av ovanliga handelsmönster
Ica-butiken snart i mål med större renovering
Ica-härvan: Polisen lyssnade av telefonsamtal i hemlighet
”Känns som att det är vi som betalar Willys billiga matkasse”
Matpriskollen: Prisar butikerna bort frukt och grönt?
”Målet öka det svenska sortimentet”
Andra Nordiska Medier

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094