23948sdkhjf

”Mycket har förändrats – men inte kampanjerna i butik”

Patrik Thulin är förvånad över att det i en så snabbrörlig bransch hänt så lite när det gäller kampanjandet i butik och avslutar sin krönika med några datadrivna tips.
Jag har förmånen att arbeta med många unga, duktiga medarbetare på Retail Academics. Vår senaste rekrytering är inte mycket äldre än min son, så även om det inte speglar min självbild är det bara att inse att jag har drygt 20 år i branschen. 

Ibland kan jag tycka att vi är lite långsamma i vår snabbrörliga bransch, men tar vi ett perspektiv p...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125