23948sdkhjf

Så jobbar kedjorna med att stötta butikerna i den nya prismiljön

Det senaste årets utveckling har inneburit stora förändringar i förutsättningarna för butiks- och kampanjarbetet. Butikerna jobbar allt mer intensivt med att lyfta fram lågpriserbjudanden. Så här jobbar kedjorna med att stötta:
– Vi har sett att efterfrågan i Icabutikerna förändrats, och kunderna har förändrat sitt köpbeteende Vi stöttar butikerna i deras behov av att ställa om sina butiker på sina lokala marknader, det kan handla om större ytor för klipp och säljtorg eller omställningsbara diskar, eller sortiment som behöver större eller mindre utrymme i dessa tider, säg...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094