23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Hon har receptet för lyckad Tiktoknärvaro

Det tio personer starka sociala medier-teamet på Ica Maxi Hässleholm bestämde sig för att börja med Tiktok. Första klippet gav 40 000 visningar.  Det gäller att göra attraktiva klipp, säger Vanda Alfredsson.

– Vi funderade på hur vi kunde skapa fler möten med kunder. Vårt Instagram har 2 000-3 000 följare. Efter ett år har Tiktok-kontot 6 800 följare, säger Vanda Alfredsson, butiksmedarbetare på Ica Maxi Hässleholm.

Den snabba ökningen tror Vanda Alfredsson beror på att Tiktok är den mest populära sociala medier-appen i dag.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.189|