23948sdkhjf

Hon har receptet för lyckad Tiktoknärvaro

Det tio personer starka sociala medier-teamet på Ica Maxi Hässleholm bestämde sig för att börja med Tiktok. Första klippet gav 40 000 visningar.  Det gäller att göra attraktiva klipp, säger Vanda Alfredsson.
– Vi funderade på hur vi kunde skapa fler möten med kunder. Vårt Instagram har 2 000-3 000 följare. Efter ett år har Tiktok-kontot 6 800 följare, säger Vanda Alfredsson, butiksmedarbetare på Ica Maxi Hässleholm.

Den snabba ökningen tror Vanda Alfredsson beror på att Tiktok är den mest populära sociala medier-appen i dag.

– På Tiktok fungerar det ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094