23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Meta Persdotter: ”Förvissad om att vi är något på spåren”

Nyfikenhet hos konsumenten att pröva nytt liksom glädjen och stoltheten hos medarbetarna att arbeta i den egna butiken har ökat avsevärt, skriver Coop Östras vd Meta Persdotter i sin krönika.

Hur är egentligen shoppingupplevelsen i en livsmedelsbutik? Konsumenterna möts av tusentals varor och med den valmöjligheten är chansen eller risken stor att vanans makt blir styrande. Inget fel med det, men hur kan den göra med ambition att lotsa in på tidigare kanske outforskad mark? 

En avgörande och ibland bortglömd eller åsidosatt självklarhet är att oavsett position i bolaget ständigt bära kundperspektivet med fokus på konsumentens bästa med sig i samtliga beslut, stora som små, både ur ett nu – men också framtida önskvärt läge.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|instance-web03