23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

”Många skyltar i butiken på fel höjd”

Efter massor av kampanjmätningar under de tre senaste åren har Patrik Thulin flera lärdomar att dela med sig av. I sin krönika sammanfattar han de viktigaste. 

Detta är en kommenterande text. Analys och ställningstagande är skribentens.

Nu ska vi dyka ner i en gammal favorit som i alla tider blivit omdiskuterad. Den så omtalade och ibland dödsförklarade leverantörskampanjen. 

Låt mig ta er tillbaka till tidigt 2000-tal när jag som ung produktchef på en av de större leverantörerna satt och gjorde fina butikskampanjer för mitt varumärke. I en lång korridor satt mina duktiga kollegor och gjorde samma sak för sina diton, vilket resulterade i att säljarnas bilar blev baktunga av allt kampanjmaterial.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094