23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

”Förbutikens dolda potential – dags för förändring”

Ta bort disken! Retailexperten Martin Moström har radikala förslag på hur man bättre kan utnyttja förbutikens potential. Vem vågar vara först ut, undrar han.

Detta är en kommenterande text. Analys och ställningstagande är skribentens.

Förbutiken har en betydligt större potential som sälj- och kommunikationsplats än vad som utnyttjas idag. 

Tänk på namnet förbutik – en butik som kommer före butiken. Men det är en missvisande benämning. Förbutiken är faktiskt det första kunderna möter och det sista de ser innan de lämnar butiken. Den är en central del av kundvarvet och en plats där vi kan göra så mycket mer än i dag.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.145