Emil Boson hade kockambitioner tidigt i livet och drev ett flertal krogar åt krögaren och entreprenören Pontus Frithiof. Men efter ett tag kände han att det var helheten som han tyckte var roligast.
Han förklarar:
– Det mänskliga mötet, som har vi perfekta toaletter, är det fint på lastkajen och har våra hovmästare och serveringspersonal en...
Han skapar mervärden för butikerna – ”matinspiration på riktigt”
För utbildaren Emil Boson kändes det mänskliga mötet viktigare än det som puttrade i kastrullerna. I tolv år har han, genom bolaget Boosta, hjälpt butiker att skapa mervärden genom service, sälj och ledarskap – en kompetens som återigen har blivit starkt efterfrågad.
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration