23948sdkhjf

Han skapar mervärden för butikerna – ”matinspiration på riktigt”

För utbildaren Emil Boson kändes det mänskliga mötet viktigare än det som puttrade i kastrullerna. I tolv år har han, genom bolaget Boosta, hjälpt butiker att skapa mervärden genom service, sälj och ledarskap – en kompetens som återigen har blivit starkt efterfrågad.
Emil Boson hade kockambitioner tidigt i livet och drev ett flertal krogar åt krögaren och entreprenören Pontus Frithiof. Men efter ett tag kände han att det var helheten som han tyckte var roligast. 

Han förklarar:

– Det mänskliga mötet, som har vi perfekta toaletter, är det fint på lastkajen och har våra hovmästare och serveringspersonal en...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093