23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Bidrog till att förändra synen på Lidl – nu återvänder hon till lågpriskedjan

År 2013 var hon ansvarig för den prisbelönta PR-kampanjen med pop up-restaurangen Dill. Nu återvänder Caroline Forsshell för en tredje vända hos Lidl Sverige.   

För tolv år sedan låg hon bakom den uppmärksammade reklamkampanjen med pop up-restaurangen Dill. Nu återvänder Caroline Forsshell till Lidl Sverige. Den här gången som chef för avdelningen Corporate Affairs.

Caroline Forsshells första vända på Lidl inleddes för 17 år sedan, då som reklamchef. Sommaren 2012 rekryterades hon från resebyrån Apollo tillbaka till Lidl för att bygga upp Lidls kommunikations- och hållbarhetsavdelningar. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.282