23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Willysbutikens kundmöte hyllas av säljtopp: ”Löste allt direkt”

Willys i Häggvik utanför Stockholm har fått uppmärksamhet för personalens kundmöte efter att Elgigantens försäljningschef Andreas Ehnsiö hyllat butiken på Linkedin. Det har varit en fokusfråga i många år, säger butikschefen Fredrik Åhs.

När Elgigantens nordiska försäljningschef för B2B, Andreas Ehnsiö, delade en personlig upplevelse från en Willys-butik på LinkedIn fick det stor spridning. Inlägget, där han beskrev hur personalen gick långt utöver det vanliga för att lösa ett misstag, är enligt honom ett exempel på hur bra kundbemötande kan se ut i praktiken.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.049