23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Krönika: ”Shoppern vill inte alltid ha nytt – men rätt”

Det handlar inte bara om att skapa något nytt, utan om att skapa något bättre. Innovation måste inte börja från noll, påpekar NielsenIQ:s Anna Ekström i sin krönika. 

Detta är en kommenterande text. Analys och ställningstagande är skribentens.

Det är något med nyheter som kittlar. Vi älskar att upptäcka, testa och jämföra. I dagligvaruhandeln märks det tydligt – hyllorna fylls ständigt med nya produkter, nya smaker och nya förpackningar. Men mitt i detta inflöde av nyheter infinner sig en fråga: måste allt vara revolutionerande för att räknas som innovation?

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14|instance-web04