23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Finax visar ny profil

Finax profilerar om sina förpackningar och satsar på ny design med kökshandduk och tydliga färger på förpackningarna.

– Vårt kundlöfte som lyder Vi tillverkar bara sådant som vi själva



skulle vilja ge till våra barn, har fått ligga som grund i vårt arbete



med att ta fram vår nya förpackningsdesign. Vidare tycker vi att våra



kärnvärden omtanke och kvalitet på ett väldigt bra sätt symboliseras



med en kökshandduk. Den nya designen påminner mig om när man sveper in



sitt nybakade bröd i en kökshandduk och bjuder familj och vänner, säger



Mats Karlefeldt som är ansvarig för varumärkesarbetet hos Finax, till Newsdesk.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079