23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Netto satsar på lojala kunder

Netto fortsätter med lojalitetskampanjer. Det senaste är exklusiva knivar från varumärket Thomas Rosenthal.

Det var i december i fjol som Nettokedjan startade lojalitetskampanjer där kunderna fick samla klistermärken. Först kunde de användas till exklusiva kokkärl till 70-79 procents rabatt. Och nu är det dags att börja samla guldmärken för att få ihop till exklusiva köksknivar till upp till 88 procents rabatt.- Vi vill fortsätta att belöna våra lojala kunder. De som handlar i våra butiker var och varannan vecka, säger Carsten Hansen, vd för Netto i Sverige.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109