23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Så ska Coops nya onlineorganisation vässa erbjudandet

Coops nya onlineorganisation ska plocka styrkorna ur alla delar och skapa en stabil helhet.

Fri Köpenskap kunde under förra veckan berätta att Coop omorganiserar genom att låta affärsområdet Försäljning ta hand om såväl Coop, Stora Coop och Coop Online.

Ytterst ansvarig för helheten är Jonatan Tullberg, affärsområdesdirektör för affärsområdet Försäljning.

– Tidigare har vi valt att ha online i ett eget bolag för att bygga en stark bas. Nu har vi uppnått denna bas och känner att vi har ett momentum att ta nästa steg och fokusera mer på en omnikanalslösning, säger han till Fri Köpenskap.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.107|instance-web02