23948sdkhjf

Titta in i Albert Heijns nya XL-koncept – framtaget virtuellt

Coronautbrottet har revolutionerat arbetet med butiksdesign. Det menar Richard Kylberg hos Blink, som tagit fram jätten Albert Heijns nya XL-format. "Vi har i princip jobbat helt digitalt och virtuellt och resultatet blev verkligen en superlayout".
Det svenska designföretaget Blink har länge varit den nederländska dagligvarujätten Albert Heijns samarbetspartner när det kommer till butikskoncept. Företaget har dessutom tagit fram Tescos hypermarkets och Icas nya Maxikoncept som nu pilottestas i Visby på Gotland.

Och visst finns det likheter mellan Maxi-konceptet och Albert Heijns nya XL-konc...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.11