23948sdkhjf

Titta in i Albert Heijns nya XL-koncept – framtaget virtuellt

Coronautbrottet har revolutionerat arbetet med butiksdesign. Det menar Richard Kylberg hos Blink, som tagit fram jätten Albert Heijns nya XL-format. "Vi har i princip jobbat helt digitalt och virtuellt och resultatet blev verkligen en superlayout".
Det svenska designföretaget Blink har länge varit den nederländska dagligvarujätten Albert Heijns samarbetspartner när det kommer till butikskoncept. Företaget har dessutom tagit fram Tescos hypermarkets och Icas nya Maxikoncept som nu pilottestas i Visby på Gotland.

Och visst finns det likheter mellan Maxi-konceptet och Albert Heijns nya XL-k...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Affärslösning
Få ett skräddarsytt erbjudande till din arbetsplats
Läs mer
Utvalda artiklar

Sänd till en kollega

0.093