23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Glöm mellanmjölkens land – ytterlighetsshoppare ritar om kartan

För att lyckas 2021 behöver erbjudandena appellera till ytterligheterna, skriver Anna Ekström i sin krönika.

Här i mellanmjölkens land är vi kända för att vara lagom. Under pandemin har vi istället utmärkt oss som landet som verkligen gått sin egen väg. Jag gissar att det inte bara är jag som tycker att vi lyckats ta oss igenom ett år vi aldrig kommer att glömma. Allt som behövt ställas in eller har fått sättas på “hold” som inte alltid känns rimligt eller går att förklara för barnen. “Nej, vi kan inte göra detta heller på grund av corona” – hur många gånger har vi inte sagt det under det senaste året?  

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14|